Wij zijn GreenOffice

GreenOffice is dé hub voor studenten die een passie hebben voor duurzaamheid en daar een concrete bijdrage aan willen leveren. GreenOffice-studenten verduurzamen Avans en haar omgeving. Wij initiëren zelf projecten en campagnes om organisaties kritisch te bevragen op hun duurzaamheidsbeleid.

Campagnes

We organiseren awareness-campagnes om gedragsverandering te stimuleren. Vaak een beetje rebels, altijd met impact!

Projecten

We zetten projecten op om zichtbare en blijvende impact te realiseren. Onder begeleiding van een coach zet jij je idee om naar resultaat.

Onderzoek

We doen onderzoek naar de behoeften van studenten en het verduurzamen van Avans. Werk mee aan een onderzoek als onderdeel van je stage of opdracht.

Evenementen

Een lezing met Gerrit Hiemstra, een pubquiz, een brainstorm. We doen het allemaal. Meestal inhoudelijk, altijd gezellig!
0
Zoveel Avansstudenten hebben zich al aangesloten bij GreenOffice. Ben jij de volgende?

Meet the team

De motor achter GreenOffice is het coreteam. Dit team bestaat uit een een projectleider (Geoffrey van der Horst), project- en studentenbegeleider (Reinier Geurts) en 4 studentassistenten. De studentassistenten ondersteunen de GreenOffice community zo goed mogelijk en hebben allemaal een eigen aandachtsgebied. Zo is er een event organisator (Nick den Bol), community manager (Sydney Knops), awareness campagne manager en communicatie ondersteuner.

We are hiring!
Wil jij je bij dit rebelse en gezellige team aansluiten en écht impact maken op het gebied van duurzaamheid? Bij GreenOffice zijn we op zoek naar een nieuwe awareness campagne manager en communicatie ondersteuner. Laat van je horen en we vertellen je graag meer over de functies!

Strategische partners

Wij werken samen met